شقایق فرهمند

نکاتی ساده اما مهم برای برخورداری از برندی آنلاین

b2ap3_thumbnail_small-business-branding.jpgدر این عصر اینترنت بخشی جدا ناپذیر از تمامی تجارت هاست به خصوص تجارت های کوچکی که توان رقابت با رقبای بزرگ خود را ندارند.در دنیای وب شیوه های بی شماری برای ارائه خدمات و محصولات به صورت آنلاین برای مشتریان مهیاست.

این روزها بازاریابی اینترنتی چیزی فرای داشتن یک وب سایت است.شما می بایست به جای اینکه تنها به فکر داشتن یک وب سایت باشید برای ایجاد برندی آنلاین در وب تلاش کنید فقط در این صورت است که می توانید تاثیرگذار باشید و از پس رقابت با رقبای خود برآیید.

برای مطرح کردن برند خود در وب از روش های بسیاری میتوانید بهره ببیرید که چند مورد از آن را با هم مرور می کنیم.

برند خودتان را بیش از پیش در معرض دید قرار دهید.

اولین گام در آنلاین برندینگ این است که ببینید سایت شما چقدر برای موتورهای جستجو محبوب بوده و در نتایج جستجو چطور دیده می شود. به یاد داشته باشید که تمامی برندها خواه کوچک یا بزرگ از طریق موتورهای جستجو و شبکه های اجتماعی پیشنهاد داده می شوند.

امتياز دهيد:

Share this article:

">
شقایق فرهمند

خدمات مسافرتی و گردشگری آنلاین

خدمات مسافرتی و گردشگری آنلایناینترنت ابزاری قدرتمند برای جستجو و کسب اطلاعات لازم در تمامی امور مربوط به سفر و گردشگری می باشد. سرعت بالا، سهولت کار، صرفه جویی در وقت و هزینه و موارد بسیار دیگر تمامی میتوانند از ویژگی های کاربرد اینترنت در برنامه ریزی قبل از یک سفر است.

امروزه در تمام دنیا برنامه ریزی یک سفر اعم از پیدا کردن یک محل مناسب، سفارش بلیط، رزرو هتل و .. می توانند به راحتی و بدون دردسر به صورت آنلاین صورت گیرد.

بهره مندی از خدمات گردشگری آنلاین باعث میشود تا شما بتوانید اطلاعات کامل و دقیقی از تمامی جزئیاتی که مرتبط با مقوله گردشگری و سفر است به دست آورید، اطلاعاتی اعم از ساعت پرواز ها، انواع خدمات قابل ارائه در حوزه گردشگری همچون رزرو هتل و اماکن اقامتی، و کسب طلاع از انواع امکانات گردشگری و توریسم و ...

خدمات و سرویس های مسافرتی آنلاین می تواند توسط آژانس های مسافرتی، خطوط هوایی، ارائه دهندگان خدمات اقامتی، هتل ها، شرکت های مسافرتی و گردشگری و .. برای مسافران و گردشگران فراهم گردند، آژانس های مسافرتی با خدمات آنلاین تقریبا تمامی خدماتی را که یک آژانس مسافرتی به شکل سنتی و غیر آنلاین ارائه میدهد که میتوانند شامل ارائه اطلاعات کلی رزرو و خرید بلیط و کلیه امور مربوط به اقامت و اماکن گردشگری و توریسم و ... را ارائه می دهند.

امتياز دهيد:

Share this article:

">
شقایق فرهمند

5 نکته مهم برای موفقیت در بازاریابی اینترنتی

5 نکته مهم برای موفقیت در بازاریابی اینترنتیبازاریابی اینترنتی (Internet Marketing) نوعی از تبلیغات است که با استفاده از تکنیک های مختلف در فضای مجازی به جذب مشتری از طریق اینترنت منجر خواهد شد، این نوع تبلیغات که بوسیله ایجاد محتوا و انتشار آن در فضای اینترنت انجام می پذیرد به دلیل ارزان بودن، ماندگاری بالا، سرعت بالای انجام کار و رشد روز افزون تکنولوژی های نوین و کاربران اینترنتی از محبوبیت بالایی برخوردار است.

قبل از هرچیزی باید بدانید که محتوای ایجاد شده جهت جذب مشتری می بایست کاملا مطابق با نیاز و علایق آنها باشد تا بتواند به نیازهای آنها پاسخ گفته و مورد توجه قرار گیرد در واقع شما از قبل باید نیاز مشتریان خود رابا آنالیز دقیق شناسایی کرده و سپس اقدام به تولید محتوای منطبق با علایق مشتریان هدف خود فرآیند بازاریابی اینترنتی خود را اغاز کنید.

بازاریابی اینترنتی می تواند از طریق وب سایت، وبلاگ، ایمیل مارکتینگ، شبکه های اجتماعی و .... برای ایجاد فرصتی جهت جذب کاربران و تبدیل کردن آنان به مشتری مورد استفاده قرار گیرد.

برای موفقیت بیشتر در بازاریابی اینترنتی نیاز دارید که این 5 نکته مهم را مدنظر قرار دهید.

امتياز دهيد:

Share this article:

">
شقایق فرهمند

تجارت الکترونیک B2B

تجارت الکترونیک  B2Bتجارت الکترونیک B2B  به نوعی از تجارت الکترونیکی اطلاق می شود که ما بین دو کسب و کار به صورت الکترونیکی و از طریق اینترنت، اینترانت و یا شبکه های خصوصی صورت می گیرد.چنین مبادلاتی می تواند ما بین یک کسب و کار و نیروهای خود و یا دیگر انواع بنگاه های اقتصادی صورت گیرد.

همچنین تجارت B2B می تواند به صورت مستقیم بین یک خریدار و فروشنده و یا از طریق یک واسطه صورت گیرد که در دنیای تجارت الکترونیک این واسطه می تواند یک شرکت تجارت آن لاین بوده که مبادله خریدار و فروشنده را به صورت آنلاین واسطه گری می کند.

می توان به طور کلی بازارهای B2B را به دو صورت تقسیم کرد:

  • بازارهایی که فقط در یک حوزه خاص فعالیت دارند مانند : شرکت های صنعتی، الکترونیکی و ...
  • بازارهایی که در جهت ارائه خدمات و محصولات به تمامی حوزه ها می باشند مانند : شرکت های تولید لوازم دیجیتال، لوازم اداری و ....
امتياز دهيد:

Share this article:

">
شقایق فرهمند

بهبود کسب و کار با بکارگیری تکنولوژی های نوین

بهبود کسب و کار با بکارگیری تکنولوژی های نوین

واقعیت ملموسی که امروزه تمامی ابعاد زندگی و کار، حتی ابعاد وجودی ما را تحت تاثیر قرار داده است فناوری های جدید می باشند، دیگر بدون فن آوری و بهره گیری از امکانات آن نمی توان به رشد و توسعه کسب و کار و زندگی فکر کرد.انقلاب جدیدی که در دهه گذشته در کشورهای در حال توسعه برای کسب و دریافت اطلاعات رخ داده است در تمام طول تاریخ این کشورها بی سایقه می باشد، در چنین شرایطی تقاضای دسترسی به تکنولوژی های جدید برای دریافت خدمات و اطلاع رسانی و روش های ارتباطی و همچنین به جهت ایجاد فضای کسب و کار و درآمد زایی در فضای مجازی روز به روز در حال افزایش است.

بدون شک عدم استفاده از تکنولوژی های نوین در جهت رسیدن به توسعه، بهره وری، تولید و ...، تاثیر منفی بر نحوه عملکرد مدیران سازمان ها، ارگان ها، شرکت ها و تمامی مشاغل دارد، در این راستا مشاوران تجارت الکترونیک بهسا با ارائه راه حلی جامع در جهت بهبود کسب و کار در تمامی زمینه های تجارت الکترونیک در تلاش است تا با بکارگیری تکنولوژی های نوین بتواند ارتباطی موثر و پایدار میان کسب و کار شما و دنیای مجازی ایجاد کند.

امتياز دهيد:

Share this article:

">